FANDOM

Fantasypedia – internetowa encyklopedia wiedzy o fantastyce (fantasy i fantastyce naukowej). Została założona 15 lutego 2006, a 23 czerwca 2006 osiągnęła pułap 100 haseł. Jest tworzona przez wolontariuszy przy pomocy oprogramowania MediaWiki, co oznacza, że można ją edytować (zmieniać jej zawartość) z poziomu przeglądarki internetowej. Jest częścią Wikii, strony hostingowej zajmującej się świadczeniem usług hostingowych dla publicznych stron wiki. Wszystkie teksty w Fantasypedii udostępnione są na licencji GNU Free Documentation License.

Zobacz też

specjalistyczne portale typu wiki dotyczące fantastyki

  • Awatar Wiki - polska wiki poświęcona filmowi "Avatar".
  • Bractwo Czarnego Sztyletu Wiki — wikia, która jest poświęcona wampirzej serii 'Bractwo czarnego sztyletu', amerykańskiej pisarki paranormal romance – J.R Ward. Znajdziesz tam opisy postaci, objaśnienia pojęć stosowanych w serii, opisy grup społecznych, kalendarium i więcej.
  • Eragon Wiki — encyklopedia dotycząca książek i filmów Eragon.
  • Gwiezdne Wrota Wiki — encyklopedia poświęcona w pełni serii serialów, filmów, komiksów i książek o tematyce Gwiezdnych Wrót.
  • Harry Potter Wiki — wiki o świecie Harry'ego Pottera stworzonym przez Joanne Rowling
  • Jedi Wiki— Szybko rozwijająca się wiki na temat Star Wars. Bo kto nie chciał mieć miecza świetlnego?!
  • Memory-alpha — encyklopedia święcona serii Star trek.
  • Narnia Wiki — encyklopedia dotycząca świata Narnii C. S. Lewisa.
  • Śródziemie Wiki, wcześniej Władca Pierścieni Wiki — wiki o fantastycznym świecie J.R.R Tolkiena.
  • Świat Dysku Wiki — encyklopedia poświęcona cyklowi książek fantasy z serii Świata Dysku Terry`ego Pratchetta oraz wszystkiemu co jest z nim związane (komiksy, gry).
  • Wiki Cyberiada — encyklopedia poświęcona "Cyberiadzie" i "Bajkom robotów" Stanisława Lema.
  • Pieśń lodu i ognia
  • Gra o tron

Więcej z Fandomu

Losowa wiki