FANDOM

Rosja

Rosyjskie oddziały wojskowe wkraczają na tereny Kazachstanu. Persja żąda wycofania wojsk. Następuje dyplomatyczny impas. Persja zapowiada ataki na rosyjskie miasta. Następuje eskalacja, określana później mianem Wielkiego Konfliktu.

USA

Latynoamerykanie, którzy zatrudniani są na gorszych stanowiskach ogłaszają ogólnonarodowy strajk. Na południu USA na ulice wychodzi ok. 10 milionów osób. Demonstranci walczą zarówno z rządowym wojskiem jak i z ochroniarzami wielkich korporacji. Część wojsk stacjonujących poza państwem jest ściągana do kraju w trybie pilnym.

USE

Dania, Holandia, Francja i Wielka Brytania walczą z przybierającymi na sile falami powodziowymi. Wenecja ogłasza stan klęski ekonomicznej z powodu drastycznego odpływu turystów. W Hiszpanii obserwuje się stepowienie niektórych obszarów. Miedzy Skandynawią a resztą kontynentu rozpoczyna się budowę regularnych ciągów komunikacyjnych przez Morze Bałtyckie. Na Bałtyku powstaje pierwsza podwodna stacja badawcza razem z kolonią. Dzięki temu dokonane są nowe odkrycia archeologiczne.

Bliski Wschód

Persja. Ekologiści zwiększają swoje wpływy w rządzie, a następnie próbują wplatać swe ideologie w programy szkolenia bojowników. Persja zwiększa nakłady na kampanię Jyhad. Po wkroczeniu wojsk Federacji Rosyjskiej (ZbiRu) do Kazachstanu Persja zajmuje kilka przygranicznych miast rosyjskich, w których dokonuje spektakularnych aktów sabotażu.

Arabia. W Mekce zostaje podłożony ładunek wybuchowy, w wyniku którego ginie ok. 5 tysięcy pielgrzymów. Arabia oskarża o to hinduistów i wkracza ku przyzwoleniu Persji do Pakistanu. Islamiści arabscy dokonują w Bangladeszu serii krwawych zamachów. Wraz z Persją Arabia zapowiada dalsze akcje odwetowe. Arabski informatyk opracowuje teorię ektropii, pozwalającą na utrzymanie ekosfery w programowanych warunkach, a następnie wysuwa postulaty do ogólnej teorii ektropii, przez co postuluje możliwość kontrolowania ideosfery.

Afryka Północna. Egipt, Liban i Maroko wstrzymują się od działań odwetowych w związku z wydarzeniami w Mekce. Izrael jednakże prewencyjnie zajmuje niezależne tereny palestyńskie. Dochodzi do starć.

Indie

Hinduscy żołnierze uczestniczą w procesach pokojowych w Azji Południowowschodniej przy poparciu USA. Rządowa prasa stara się łagodnie opisywać ich akcje pacyfikacyjne, jednakże informacje roznoszące się poprzez Wikinews powodują dalszy wzrost postaw antypaństwowych. Rosja sprzedaje Indiom znaczne ilości technologii zbrojeniowych oraz sprzętu. Indie czują się zaniepokojone wkroczeniem Arabii na tereny Pakistanu i wystawiają swych żołnierzy na granicy z Pakistanem.

Chiny

Wzmaga się polityka izolacjonizmu gospodarczego Chin wobec świata. Himalaje zostają uzbrojone w samodzielne komanda, które mają przechwytywać islamskich, bądź hinduskich rebeliantów. Władze zachowują stanowisko neutralne wobec Indii i państw islamskich przy jednoczesnym wspieraniu technologicznym obu stron.

Ameryka Łacińska

Latynoamerykanie nieoficjalnie wspierają ruchy emigrantów w USA. Przyczyniają się do ingerencji USA w konflikt kolumbijsko-panamski, dzięki czemu same Stany tracą wpływ na politykę światową. Coraz częściej wojska rządowe muszą demilitaryzować walczących ze sobą bojowników ekologistów i latynonacjonalistów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki