FANDOM

MonstersGame World to wirtualny świat MMORPG, stworzony przez niemiecką grupę programistów RedMoon Studios. Rejestracja gry jest darmowa. Obecnym klonem MonstersGame jest BiteFight. Gra ogólnie przedstawia walkę między wilkołakami, a wampirami.

Wprowadzenie

Gracz moż wybrać jedną z pośród dwóch ras; Wampira lub Wilkołaka. Zdobywa umiejętności oraz doświadczenie poprzez treningi i polowania na ludzi lub przeciwną rasę. Każdy posiada własną kryjówkę, miejsce zamieszkania, które musi zabezpieczyć i chronić przed wrogami. Zatem musi na to poświęcić pieniadze, na które należy zapracować …

Złoto

Złoto zdobywa się poprzez pracę na cmentarzu, lub zagryzanie własnych ofiar. Gdy osoba zagryziona zaloguje się, automatycznie staje się dzieckiem wampira lub wilkołaka, przez którego została zagryziona. Za każdą ofiarę, jaką ugryzły stworzone postacie, dostaje się 25% zdobyczy.

Zdobycz

W zależności od rasy zdobycz jest inna. Wampiry otrzymują litry krwi, a wilkołaki – kilogramy mięsa. Pierwszym sposobem zdobywania zdobyczy jest kąsanie ofiar poprzez indywidualny link, zaś drugim – polowania, walki, pogonie za ludźmi.

Klan

Wśród ras tworzone są tzw. Klany, do których należą przedstawiciele grup. Klany są jak rodziny, wspierają się, walczą razem, mają wspólną siedzibę. Od trzeciego poziomu gry każdy może założyć klan. Aby przystąpić do danego klanu składa się tzw. podania. Każda rodzina ma własne prawa i zasady, każdy jej członek ma obowiązki.

Kryjówka

Kryjówka jest to w pewnym znaczeniu miejsce zamieszkania osoby. Z początku jest to tylko pewien teren gotowy do zabudowy. Aby rozbudować kryjówkę, należy mieć złoto. W jej skład wchodzi budynek, droga, mur oraz otoczenie. Z każdym wyższym stopniem rozbudowy cena wzrasta. Trzeba pilnować kryjówki, gdyż może ona zostać napadnięta i zrabowana.

Punkty Doświadczenia

Punkty doświadczenia czyli PD są bardzo istotne w grze. Od nich zależy osiągnięcie kolejnego poziomu RPG. Najwięcej PD zyskuje się na pogoniach za ludźmi, lecz trzeba byc cierpliwym gdyż nie zawsze osiąga się cel. Na każdym poziomie zwiększa się ilość wymaganych PD.

Serwery w Polsce

Oficjalny polski server gry MonstersGame:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki