FANDOM

Naznaczeni blekitem 2

Naznaczeni błękitem cz. 2 (okładka)

Ewa BiałołęckaNAZNACZENI BŁĘKITEM**

Kroniki Drugiego Kręgu. Księga I, cz. 2
ISBN: 83-89595-24-9
Liczba stron: 352
Wymiary: 125×185 mm
Okładka: miękka
Ilustracja na okładce: Stephanie Pui-Mun Law
Ilustracje wewnętrzne: Joanna Michalak
Data i miejsce wydania: Warszawa, 29 grudnia 2005 r.
Wydawca: Agencja Wydawnicza Runa
Cena det.: 27,50 zł

Opis wydawcy:

Mówca Słony jest dobrym magiem i niezłym naukowcem, za to problemy rodzinne przerastają go, delikatnie mówiąc. Jeszcze przed momentem miał tylko jedno dziecko, teraz jest ich jakoś więcej, na dodatek to najstarsze dorasta i... „Tato, ty nic nie rozumiesz!” A kiedy półdzika panna ze Smoczego Archipelagu zetknie się z charakternym przybyszem z kontynentu, nad głowę biednego ojca nadpływają czarne chmury. Para dorastających nastolatków pod jednym dachem? Brrr...

A jeśli nastolatków jest więcej? Na przykład dwudziestu siedmiu? Wtedy należy współczuć spokojnym, kochającym rutynę magom z Zamku Dłoni, gdzie ów straszliwy gang, znany pod nazwą Drugiego Kręgu, terroryzuje okolicę, wymuszając haracze w postaci kandyzowanych fig. O każdej porze dnia możesz podczas spaceru w ogrodzie dostać w głowę piłką lub poślizgnąć się na kulkach do gry. Walka będzie ciężka i bezpardonowa, zwłaszcza gdy po stronie Chaosu opowiada się znany w przestępczych kręgach Nocny Śpiewak, Kamyk — pseudonim Smoczy Jeździec, a także tajemniczy Zwycięski Promień Świtu Brin-ta-ena — pseudonim Książę. Nadciąga magiczny tajfun i nie pomoże ci nawet błękitna linia... ehm, to znaczy szarfa.

Powieść powstała na kanwie opowiadań znanych z „Tkacza Iluzji” i czasopism.

Książka uzyskała nominację do Nagrody Fandomu Polskiego im. Janusza A. Zajdla.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki