FANDOM

Yautja to fachowa nazwa rasy Predatorów- wysoko rozwiniętej technologicznie,
Ggdgsdgsdgds
humanoidalnej rasy pochodzącej najprawdopodobniej ze wschodniej części Drogi Mlecznej. Rasa ta powstała na odległej od Ziemi planecie znanej jako Yautja Prime .

Choć większość z nich nie jest wojownikami, tę rasę cechuje zamiłowanie do polowań. Szukają godnej siebie zwierzyny po całym kosmosie. Polowania są bardzo brutalne, lecz wyjątkowo honorowe.

Cechy Gatunku

Gatunek Yautja jest niezwykle sprawny fizycznit i odznacza się ogromnym potencjałem intelektualnym. Charakterystyczną cechą dla tego gatunku jest zamiłowanie do łowów i polowań oraz kolekcjonowania trofeów zdobytych na swoich ofiarach. Większość przedstawicieli tej rasy przemierza samotnie Wszechświat w poszukiwaniu zwierzyny łownej oraz przeciwników godnych sobie.Jednak nie wszyscy Yautja są myśliwymi – jednostki słabsze lub pochodzące z niższych kast zajmują się budownictwem i zaopatrywaniem w żywność reszty społeczności. Występują też klany architektów, inżynierów, naukowców itp. Mimo to ideałem Yautja jest wędrowny myśliwy.

Wygląd

Predator jest mocno zbudowaną humanoidalną istotą o proporcjach ciała zbliżonych do człowieka. Wzrost wynosi około dwóch metrów, masa ciała dochodzi często do dwustu kilogramów. Muskularne ciało pokryte jest wytrzymałą, lekko wilgotną skórą o zielonkawo-brązowej barwie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki